28. april 2009

Påska 2009

Jeg hadde en fabelaktig påske i kjære hjembyen min Alta! Var sammen med familie, venner og bekjente, og gjorde de tingene som passer godt inn i påskeferien.


"Jesus visste nå at alt var fullbrakt, og for at Skriften skulle bli oppfylt, sa han: «Jeg tørster.» Det sto et kar der med eddikvin. De fylte en svamp med den, satte svampen på en isopstilk og holdt den opp til munnen hans. 30 Da Jesus hadde fått eddikvinen, sa han: «Det er fullbrakt!» Så bøyde han hodet og utåndet.
Joh 19. 28-30

I påsken døde Jesus for oss. For vår skyld. -Helt ufortjent! Vi kan ikke gjøre annet enn å prise Herren i takk og bønn for det Han gjorde for vår skyld. Vi har all grunn til å være glade, for vi er ikke alene, og vi har ingenting å frykte.
Jeg hadde mange fine dager hjemme i Alta i påska, her er litt av den;

Årets første skitur med mamma, pappa og Hera








Kjære Heidi fikk baby Anna som vi har ventet på!



Det ble en liten tur til Lnagfjorden. Scooter, badstu, film og grilling var topp!


Silje, Kristoffer, Ken-Robin og jeg overnattet på ishotellet en natt, det var så herlig. Mat, stamp og film før vi krøyp ned i soveposene som lå på reinskinn.




Meg, Linda og Lotte som tok oaa en kveldstur til Kautokeino.


Kristoffer snørekjøre



Super påskee

1 kommentar:

Cecilie sa...

<3 Godt du koste deg i påska. Det gjorde jeg også!:)